Zuid Afrika! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ente Groot - WaarBenJij.nu Zuid Afrika! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ente Groot - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika!

Door: Ente

Blijf op de hoogte en volg Ente

26 Juni 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Waarschijnlijk is het al een beetje doorgesijpeld zo hier en daar in Nederland, maar na 18.169km en 7 maanden en 21 dagen kan ik zeggen dat ik er ben...
Spoedig een verslagje van de laatste 3 weken!
www.entegroot.mijnalbums.nl

  • 26 Juni 2010 - 01:03

    Paco Roelofsen:

    Fantastisch!Higaa! van harte gefeliciteerd kerel, wat een trip!
    wat zul jij je fantastisch voelen.

  • 26 Juni 2010 - 07:32

    Léonie En Maarten:

    Gefeliciteerd jongen! Zoals wij al eerder hebben gezegd, gozer, wat heb jij een onmeetbare en onmenselijke prestatie neergezet zeg!!! Geniet nog van de dagen in Zuid Afrika en hopelijk was het bijwonen van de wedstrijd Kameroen - Nederland een fantastische ervaring! We hadden al begrepen dat je binnenkort weer terugvlieg en zijn blij om je dan weer in levende lijve te begroeten!! Tot dan!!

  • 26 Juni 2010 - 07:56

    Nel En Willem:

    Lieve Ente,
    Gefeliciteerd!! Fantastisch!! Je bent een topper!!
    Veel plezier nog bij de wedstrijd in Durban en een goede vlucht naar Brussel. Wij zullen ervoor zorgen dat Tam daar vol spanning op je staat te wachten.
    Lieve groeten van ons en tot ziens in Wilnis!

    P.S. Het intervieuw in de Volkskrant is erg leuk, alleen sta je wel met een heel zielig gezicht op de foto!

  • 26 Juni 2010 - 08:05

    Marte:

    lieve Ente hier spreekt je klleine nichtje ik ben super trots dat jij mijn neef bent en dat jij in de krant staat 2-1 voor nederland he ik had het op school goed met gokken en ook de vorige 2 wedstrijden (de hele klas weet al wat je aan het doen bent en ik moet een speekbeurt maken en die hou ik over you !
    xxxxxxxxxxxjes Marte!!!!!!!!!!!!!!!

  • 26 Juni 2010 - 08:06

    Janneke:

    Ente!!

    Ik heb je verhalen met veel plezier gevolgd, en natuuurlijk heb ik je gehoord op de radio! Echt vet jongen dat je het allemaal zo hebt gedaan! Heel veel plezier daar nog, geniet van de gekke mensen.

    Tam kijkt al naar je uit! haha

    Groetjes Janneke

  • 26 Juni 2010 - 08:11

    Loek Groot:

    Ente, petje af man. Ook het thuisfront heeft volgens mij afgezien, want wat had er niet allemaal kunnen gebeuren. Het fondsje dat ik had aangelegd als bijdrage in je losgeld kan gelukkig worden opgeheven. En wie had gedacht dat er zo een goede schrijver van reisverhalen in je zou schuilen. Geniet ervan.

  • 26 Juni 2010 - 09:26

    Ans Laan:

    Hoi Ente,

    Hefeliciteerd met deze enorme pretatie, ik heb erg genoten van je verhalen en zal ze nog gan missen!

    groetjes van Ans en Adrie laan.

  • 26 Juni 2010 - 09:31

    Lianne:

    Hey Ente!
    Super!!! Fantastisch hoor! Ik heb het krantenbericht gelezen. Netals Marte, weten velen om mij heen dat ik een neef heb die naar Zuid-Afrika is gefietst!
    Geniet van de dagen daar en tot snel!

    GRoetjes

  • 26 Juni 2010 - 10:43

    Elmer:

    Keurig boy...!!

  • 26 Juni 2010 - 11:32

    Elma En Eric De Moel:

    Van harte gefeliciteerd met deze uitzonderlijke prestatie. We hebben het nieuws ook al in de (landelijke) kranten gevolgd. Nog heel veel plezier bij de volgende voetbalwedstrijd.

  • 26 Juni 2010 - 12:52

    BartOud:

    Respect! niet vergeten nog effe met de mensenhaai te zwemmen en afrikaanse pinguins te bekijken he:D

  • 26 Juni 2010 - 14:54

    Annette:

    Dag Ente,

    Mijn complimenten, klasse!
    Heb vanmorgen een klein stukje over je gelezen in de Volkskrant, leuk. Heb helaas je radio intervieuw gemist ivm coachingscursus.
    Hoop dat iemand dat heeft opgenomen, zodat ik het alsnog kan beluisteren.
    Ente, nog gezellige dagen in Zuid Afrika en een fijne terugreis (met je vriendin).
    Een warme groet van Annette Reus

  • 26 Juni 2010 - 16:42

    Mart Van Doornik:

    Hoi Ente

    Ik heb uit de krant vernomen dat je er bent.
    Wat een fantastische prestatie.
    Heb ook erg genoten van je reisverslagen en de foto's.Ik hoop dat je nog veel kunt genieten van je einddoel en een goeie reis terug naar het westfriese land.

    gr Mart

  • 26 Juni 2010 - 17:56

    Jan VdZ:

    Nogmaals gefeliciteerd Ente! Top, wat goed man!

    Ik heb zeer genoten van je spannende verhalen met bijpassende spannende foto's en hoop dat er nog een uitgebreide boekvorm versie van komt.

    Fijne tijd verder nog in Z. Afrika en veel plezier met Tamara op de fiets! :-D


  • 26 Juni 2010 - 18:34

    Diana:

    Gefeliciteerd! Echt super goed en wat een prestatie. De berichten in de pers van jou zijn onwijs leuk om te lezen!

  • 27 Juni 2010 - 07:42

    Teun:

    ente,king!

  • 28 Juni 2010 - 05:33

    Hans Vugts:

    Wat een onmenselijk geweldige prestatie, wij zijn ook trots op je!
    Zou je het leuk vinden om je verhaal eens te komen vertellen?

    Geniet van de voetbal en je vakantie Hartelijke groet, Hans en het team van Casa 400

  • 28 Juni 2010 - 07:48

    Simon:

    Van Gijs had ik het al gehoord dat je er was en naar Nederland-Kameroen ging.
    Petje af voor deze geweldige prestatie Ente! Uiteraard hebben wij je steeds gevolgd en genoten van je verhalen.

  • 28 Juni 2010 - 09:15

    Barry Van Der Sluis:

    Hoi Ente,
    Wat een mooie en heel bijzondere prestatie.
    Slechts met jouw doorzettingsvermogen en jouw uitstekende conditie heb je dit kunnen bereiken.
    Velen mogen best jaloers zijn op die eigenschappen.

    Nog mooie dagen in Durban en een goede reis terug.

    Met groet, Barry

  • 28 Juni 2010 - 09:58

    Bart:

    Ervan uitgaande dat Frank zijn berekening van 90 km per dag klopt, concludeer ik dat je gemiddeld genomen zo ongeveer 3 uurtjes per dag moet hebben gefietst. Waar hebben we het eigenlijk over...

  • 28 Juni 2010 - 18:57

    Djeenie Houtsma:

    heb net een berichtje naar je hyves gestuurd ivm reisverslag.
    en zie hier.....ik heb het al gevonden.
    heel knap gedaan hoor.
    felicitaties uit emmeloord

  • 29 Juni 2010 - 10:09

    Harry De Roest:

    Ik heb meer dan een halfjaar (!) enorm genoten van je reisverslagen...superprestatie. Gefeliciteerd!

  • 29 Juni 2010 - 14:18

    Liz:

    Je wordt steeds beroemder. We kunnen nu zelfs in de krant lezen, wanneer je moest plassen!
    Geniet van deze laatste dagen! groetjes Liz

  • 30 Juni 2010 - 12:51

    Walter (Belgium):

    hey Ente,

    een dikke proficiat met het bereiken van je einddoel... Er staat je nu waarschijnlijk een prachtige fssetzomer te wachten...

    groeten Walter (medical crew sheraton abuja, remember?)

  • 30 Juni 2010 - 14:53

    Wouter:

    Ha Ente,

    Gefeliciteerd!!

  • 01 Juli 2010 - 07:49

    Kees:

    Klasse Ente! Congrats!!!

  • 03 Juli 2010 - 18:51

    Fransien En Abdou:

    hoi ente,
    we zijn er wel een beetje trots op, dat we met jou oud en nieuw hebben gevierd,fantastisch dat je het geflikt hebt.
    Nu oranje nog! we hopen je deze zomer te zien ergens in nederland.
    lieve groeten fransien en abdou.

  • 12 Augustus 2010 - 19:43

    Inez:

    Hey

    Je kent me niet. Ik kwam per toeval op deze site. Wat heb ik een bewondering voor je zeg!!! Dikke respect. Ik heb met veel plezier je verhalen gelezen en je foto's bekeken. WOW!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ente

Via deze blog zal ik proberen jullie op de hoogte houden van de fietstocht van Amsterdam naar Kaapstad. Vertrekdatum is 1 november en aankomstdatum zal ca. 7-9 maanden later zijn. Veel leesplezier!

Actief sinds 26 Okt. 2009
Verslag gelezen: 1731
Totaal aantal bezoekers 99410

Voorgaande reizen:

01 November 2009 - 12 Juli 2010

van Amsterdam naar Kaapstad per fiets

Landen bezocht: